tisdag 21 december 2010

Tack för omtanken!

Jag har aldrig fått så mycket respons på ett blogginlägg som jag fick efter gårdagens. Tack alla för er omtanke och stöd. Trots allt så mår vi riktigt bra och är tacksamma för att vi har varandra.
Jag försöker alltid se det positiva i situationen och just nu är jag tacksam för att jag slipper vara i Stockholm och vänta på årets sista votering. I vanliga fall så har vi fasta voteringstider men sista dagen på terminen så är det votering efter debattens slut.....och det vet man aldrig när det är. Så jag skickar en särskild tanke till mina kollegor som sitter och väntar på votering och hoppas på att kunna hinna med tåg/flyg i kväll - om de överhuvudtaget går! Själv har jag fått "oceaner av tid" och har ägnat dagen åt julklappsinslagning och det sista småfixet inför jul. Axel och jag skulle slått in hans inköpta klappar i söndags men det blev det aldrig tid till, så i morgon får vi en "bonuskväll" tillsammans då vi ska fixa hans klappar. Det är mycket roligare att förbereda och fira jul när det är barn med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar