torsdag 30 december 2010

Gott slut och gott nytt!

Såhär på årets näst sista dag sitter jag och tänker tillbaka på året som gått, tänk vad mycket som händer på ett år trots att det går så fort. De flesta av oss kommer nog att minnas 2010 som det år då Sverigedemokraterna tog plats i riksdagen. Själv kommer jag att minnas att jag fick möjlighet att representera Folkpartiet i Jönköpings län med ett eget mandat. Det känns som om vi har kommit in i våra nya roller nu, det har varit en lång startsträcka, och kan jobba med full fart. Det första som jag ska medverka till är att vi får, en fullt ut, fungerande sjukförsäkring. Som jag tidigare sagt så tror jag på den nya sjukförsäkringen men vi måste inse att vissa missar gjorts och dessa ska rättas till under våren.
Nu väntar jag på att Axel ska komma hem så att vi kan packa inför morgondagens resa till Lanzarote. Eftersom vi åker själva (Peter, Axel och jag) så har vi anmält Axel till Bamseklubben så att han ska få "leka av" sig med andra barn och förhoppningsvis hitta någon kompis. Själv är han misstänksam till detta upplägg, hans kommentar var; -Det är bara för att ni ska få lugn och ro som jag ska till Bamseklubben. Lite rätt måste jag ge honom även om det tar emot. Men jag vet att han kommer att uppskatta det när han väl är där.
Jag vill önska er alla ett gott slut och ett gott nytt och tacka för allt stöd som jag fått under året som gått, både på det politiska planet och privat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar