söndag 26 december 2010

God fortsättning!

Jag vill önska er alla en god fortsättning och hoppas att ni har haft den jul som ni ville ha. Själv har jag fått lite av varje och det passar mig perfekt. Julaftonen var vi hos min svägerska i Blekinge och bara njöt av lugnet och tog dagen som den kom. Igår firade vi "julafton" med hela min stora familj. Axel var hos pappa på julaftonen i år så då är släkten så underbar så alla skjuter på julfirandet till juldagen så att Axel kan vara med. Gårdagen var allt annat än lugn, först en resa på ca 35 mil för att ta oss hem från Blekinge och komma till min bror o svägerska i Huskvarna, se´n var vi 10 vuxna och 4 barn som umgicks. Ni kan ju tänka er kaoset som uppstår när tomten kommer och alla ska ha rätt klapp, det är inte helt enkelt att hålla reda på vem som är mor/farförälder till vem osv. Idag har vi varit själva hemma och bara njutit av julefriden. Axel har byggt lego mest hela dagen och jag har förökt hitta plats till alla våra klappar. Det är tur att jag är ledig i veckan för det känns som om vi har saker överallt, men på torsadag ska det vara ordning i det Carlssonska/Löfdahlska hemmet. För på fredag så flyger vi till Lanzarote för en veckas semester - ska bli sååå skönt efter denna hektiska höst/vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar