torsdag 22 mars 2012

Jävla svin, dra åt helvete!

" Era förrädare!!!fy fan vilka hemska människor, ni borde skämmas! Jävla svin, dra åt helvete!"

" Ni är avskyvärda. Ni är riktiga kräk. Önskar er alla en hemsk framtid för er, era familjer och era vänner"

"önskar er ett liv fullt av personliga komplikationer"

"Tur att man vet vilka ni är, ondskans hantlangare, ni har alla ett namn"

"Må du och din familj brinna i helvetet"

Det ni just har läst är citat från en del av de mail som jag har fått idag i min mailkorg.
Jag har full förståelse för att man vill framföra sina åsikter till oss riksdagsledamöter, den möjligheten ska man ta. Jag tycker om att få mail med argumentationer i olika frågor, det gör att jag kan se saker ur många olika perspektiv. Men att få ovanstående mail, dessa citat är bara en bråkdel av det som jag fått idag, är inget som gör att jag lyssnar mer till deras argumentation. Jag respekterar att man har olika åsikter men man måste kunna framföra detta på ett schyst sätt!
Jag blir riktigt bekymrad för hur våra ungdomar beter sig, är det dessa personer som ska leda Sverige i framtiden?

2 kommentarer:

  1. "personliga komplikationer" tycker jag verkar vara en intelligent formulering ;)

    SvaraRadera
  2. Sorgligt:( Kicki

    SvaraRadera