lördag 3 juli 2010

Gotland

Äntligen så fungerar min dator igen och jag kan läsa mina mail. just nu sitter jag i vår husvagn på Gotland, förtältet är på plats, köttet uppätet och vi sitter och tittar på en fantastisk solnedgång. enda nackdelen med dessa fina ljusa sommarkvällar är att det är stört omöjligt att få Axel i säng. Varför lägga sig när solen skiner? Jag vet att de flesta föräldrar känner igen sig i dessa "sommarbekymmer".
I morgon börjar Almedalsveckan här på Gotland, för mig är det första gången och det ska bli spännande. På vägen hit fick jag en tidning med alla seminarie som finns att besöka - hur ska man kunna välja i detta utbud? det finns otroligt mycket spännande att lyssna på. Utöver seminarie så är det fullt med utställare att besöka.
Nu är det snart dags att krypa till kojs för att vara laddad inför morgondagen - ska bara natta Axel först....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar