lördag 24 juli 2010

Du är unik!

Efter Almedalsveckan har jag haft två veckors ledigt, dvs inga möten och inget bloggande. Mailen har jag läst några gånger i veckan och svarat på det som varit akut - annars har jag bara njutit av tillvaron. Att få vara hemma och ta dagen som den kommer är helt underbart när man är van vid att ha i stort sett varenda dag uppbokad på olika aktiviteter. Men jag skulle inte uppskatta ledigheten om jag inte visste att det väntar jobb - mycket jobb!
Valrörelsen börjar så smått för mig nästa vecka och sedan blir det mer och mer arbete fram till den 19:e september. Det ska bli väldigt roligt och spännande att se hur det kommer att gå. Men jag tror fortfarande på en alliansseger och kommer att arbeta för att det blir så!
Igår hämtade jag ut min "nystripade" bil. Jag har valt ett budskap som jag tycker är grunden till mitt politiska engagemang; Du är unik! Alla politiska beslut måste utgå ifrån att alla individer och familjer är unika och att de måste få välja hur de vill ha det utifrån sin unika situation!
Så ser du en bil med det budskapet i länet så vet du - jag finns i närheten och vill gärna ha ett samtal med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar