måndag 30 januari 2012

Ny vecka!

Som alltid så har helgen rusat iväg i rasande fart. Det som har varit höjdpunkten var när hela familjen badade bastu och isvak tillsammans. Det var premiär för Axel, efter viss tvekan så "bombade" han rakt ner i isvaken. Han blev så förtjust så han var i tre gånger totalt!
Något annat som hänt i helgen är ju att KD omvalt Göran Hägglund som partiledare. Jag är glad för att han vann så stort (70 -30)! För KDs skull så hoppas jag att de nu får arbetsro och kan lägga detta bakom sig.
Idag har jag varit och hälsat på på mitt tidigare jobb ( omvårdnadslärare på Eksjövux), det alltid lika roligt att komma dit ochjag känner mig alltid välkommen. Det är bra att höra vad som händer och det finns alltid frågor och funderingar som jag kan ta med mig i mitt riksdagsarbete!
Ikväll tar jag sista tåget upp till Stockholm, det är skönt att vara på plats på morgonen och slippa gå upp i svinottan för att åka till Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar