söndag 14 september 2014

TACK!

Idag är valdagen här, glöm inte bort att det fortfarande finns människor i världen som går i döden för att få leva i en demokrati. Vi är så bortskämda så att vi tar det för givet att rösta, men det är det inte för alla, så masa dig nu ur soffan och nyttja din demokratiska möjlighet att påverka hur Sverige ska styras de närmaste fyra åren.

Jag vill passa på att framföra några tack till personer som betytt mycket för mig i mitt kampanjarbete;
TACK, Peter min älskade make, att du står ut med mig i den intensiva valrörelsen och alltid stöttar mig och alltid hjälper till att lösa vardagspusslet.
TACK, Axel min älskade son, som får stå ut med långa och tråkiga debatter/samtal, du är helt fantastiskt tålmodig (och du är bara 10 år).
TACK, mamma för att du alltid finns till hans och peppar mig.
TACK, Mia, min underbara svägerska som alltid finns till hans för ett samtal när det behövs.
TACK, Christian, mitt X som med sin förmåga till samarbete gör det bästa för vår son.
TACK Rudi, vår ombudsman i FP, som stöttar, kritiserar, organiserar men alltid med FPs bästa i sikte.
TACK Magnus, min konkurrent och komplement, för ett gott samarbete i valrörelsen.
TACK Sofia, min politiske sekreterare, som alltid löser allt hur smidigt som helst.
TACK alla underbara valarbetare runt om i länet som jobbat "häcken av sig" för ett fortsatt Alliansstyre med ett starkare FP.

Utan er hade jag aldrig orkat såhär lång, nu håller vi tummarna för ett bra valresultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar