måndag 14 april 2014

Brutet löfte!

Jag lovade mig själv att blogga lite mer konternuerligt i år, inser att detta löfte har brutits. Det märks att det är valår, det är fullt upp hela veckorna och när jag kommer hem så har det hänt så mycket så jag vet inte vad jag ska blogga om......vilket slutar med att det inte blir något alls!!!
I helgen så hade Folkpartiet i Jönköpings län årsmöte i Öreryd ( strax utanför Hestra), det var god uppslutning och en trevlig stämning. Vår jämställdhetsminister Maria Arnholm var årsmötestalare och det var mycket uppskattat. Vi hade en livlig debatt om vårt länspolitiska handlingsprogram, det som vi ska gå till val på i Jönköpings län. Nu ska vi samla ihop de kloka kommentarerna och slutföra arbetet med programmet. Jag måste passa på att tack vår ombudsman Rudi Mölling som varit den som fått hålla i pennan och försökt att få till en enhetlig linje i vårt "brainstormande", han har varit en klippa.
Idag skiner solen från en klarblå himmel och jag ska snart börja min resa till Stockholm. Denna gång blir det en kortbenta och på onsdag så kommer jag att "logga ut" för att njuta av några dagars påskledigt!
Glad påsk till er alla, och ta det lugnt med godiset ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar