lördag 23 juni 2012

Budoläger

Jag hoppas att ni alla har haft en skön midsommar, oavsett om ni firat den på "traditionellt vis" eller valt att göra det som passar just dig. Jag och Peter har varit i Västervik, för oss är midsommarafton lite speciell, det var då vi blev tillsammans och numera också vår bröllopsdag. Men nu är vi hemma igen och jag packar inför nästa vecka då jag bara ska vara "mamma". Axel ska på sitt första läger, Budoläger, och jag ska följa med som "hjälpledare". Då det gäller Budo så kan jag ingenting men jag kan säkert rycka in och hjälpa till med andra göromål. Det ska bli riktigt roligt att få följa med, jag minns själv mitt första läger ( men då vågade jag inte sova över utan mina föräldrar körde mig fram och tillbaka på morgonen/kvällen). Men innan vi åker ska jag lämna nycklarna till mitt hus i Eksjö till nya ägare. Eftersom vi har väldigt många boende så är det skönt att minska kvadratmetrarna. Jag har istället hyrt en lägenhet i Eksjö, mindre att städa och inget gräs som behöver klippas, ska bli skönt!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul att läsa=)...tack för ett par trevliga dagar med en ny bekantskap i Oxelösund.
    Kram=)

    SvaraRadera