måndag 31 december 2012

Gott slut och gott nytt 2013

De flesta av oss passar nog på att summera det gångna året såhär på årets sista dag. Själv är jag tacksam för att jag får ha min underbara familj och mina fantastiska vänner som står ut med mig trots att jag har svårt att hitta tid för dem. Men sedan riksdagen stängde har jag verkligen haft möjlighet att få umgås med nära och kära. Just nu har jag tagit paus i dagens förberedelse inför kvällens nyårsfirande hos oss. Våra grannar ( det är visserligen 10 km till dem bilvägen men fågelvägen är det nog bara två....) tillika vänner kommer över till oss ikväll. För mig är det viktigt att fixa mat som går att förbereda i god tid, som värdinna vill man ju vara med på festen och inte stå ensam i köket.
Jag hoppas att du får den nyårsafton som just du önskar ( ibland är det skönt att sitta i muskulöses i soffan och "bara vara") och att du får ett gott nytt 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar