torsdag 2 februari 2012

Sitter på tåget på väg hem efter ytterligare en vecka i Stockholm. Då hinner man fundera på både det ena och det andra! Denna veckan har jag varit förkyld, vad jag kallar en riktig "bonnaförkylning", viket innebär att man inte är tillräckligt sjuk för att stanna i sängen men egentligen inte tillräckligt pigg för att vara på jobbet. Tankeförmågan är begränsad och allt går mycket mer långsamt. Har ni sett reklamen för nässpray ( tror jag att det är) där det är snorpapper i hela kontoret? Jag ser vissa likhetermed mitt kontor, papperskorgen var full när jag lämnade!
Igår var jag hemma hos mamma en sväng och fick lite mat, fast att jag är vuxen så är det alltid lika härligt att få bli ompysslad av mamma. Även hon veckopengar till Stockholm vilket gör att vi ses titt som tätt när vi båda är här.
För andra veckan i rad har jag möjlighet att få ha en bonuskväll med Axel, jag hinner inte hämta honom på fritids idag utan får hämta honom hos en kompis som han följt med hem ( tack Ursula, du är en pärla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar